Niels Erik Folmann – bedre service eller lavere pris?


BEDRE SERVICE ELLER LAVERE PRIS?

Det er et ‘BÅDE… OG’,
ikke et ‘ENTEN… ELLER’

 

NIELS ERIK FOLMANN
Amd. direktør BBDO Danmark

Pointen er, at gå efter rabat, tilbud og lave priser er en rationelt betinget købsadfærd, hvorimod butiksoplevelse, service og rådgivning er emotionelle paramentre.

Vi har været vant til, at det vi sparer på den ene dimension, koster os på den anden.

Vælg billigere eller trygt kan man sige. Klar-dig-selv … eller … vi-hjælper-dig.

Men nu er vi på vej over i en ny tid, hvor man både skal være skarp på prisen OG levere en god service/tryghed.

Er detailhandelen og leverandørerne klar til det?

 

Varighed: 1 – 1½ time efter aftale

Teknik: Lærred, som alle kan se. En projektopr samt en whiteboard eller lignende. Niels Erik Folmann medbringer egen PC’er.


 

Læs også om Niels Erik Folmanns andet foredrag: “Kan du genkende typen?”


 

NIELS ERIK FOLMANN – INFO-BOX:

Niels Erik Folmann er uddannet cand.ling.merc i engelsk og fransk, men fravalgte tolkegerningen til fordel for fortolkning af forbrugernes vaner og værdier.

Siden 1997 har han fungeret som strategisk og administrerende direktør inden for reklamebranchen – og er i dag adm. direktør i BBDO Danmark – den danske afdeling af verdens 4. største reklamebureau.

Niels Erik Folmann har tidligere været markedschef i Danske Spil og Tele Danmark.

Han fungerer i dag også som ekstern underviser IAA (International Advertising Association) på Grafisk Højskole.

Kendt fra DR’s tv-program “Kender du typen?”

 

Kontakt os meget gerne for yderligere oplysninger og eventuel booking af hans foredrag.

elmerdahl.dk / 18. januar 2010 / Foredrag